söndag, maj 04, 2014

måste säga det igen, den senaste veckan känns som minst två iaf.  I mina vilostunder har jag matat mig själv med weeds och idag har jag fått gosa med sötaste lilla minisen, absurt. trots allt hårkli känns det ändå som någon slags kontaktabstinens och såhär dags är tankarna på väg att ta sig ut. den där lita ambivalenta känslan, vad ska den matcha? eller dem, snarare.
så trycker jag på play och ler.
kör.
tankarna, lyfter de mig eller sänker de mig? jag vet inte riktigt, men någonting saknas och jag känner att jag vill ge det till mig nu. tillåtelsen som alla andra verkar ge sig själva. fast de kanske stryper andra tillförslar. det är nog inte ens ett ord, men skit samma.
borsta tänderna, krypa ned, reflektera, peppa, visualisera, kommunicera, sova. drömma, benda.
leva, släppa, vara. ribba, dansa, pilla, älska.
andas.
le.


truth or dare

Inga kommentarer: