lördag, juni 07, 2014

Stockholm

Jag lyckas igen. Efter ett par dagar i storstaden har jag sprungit runt utan musik i öronen och tänkte ta igen detta på tuben in till stan. Dundrar på med beats by dre och när jag kollar upp vid Odenplan ser jag att alla har gått av vagnen och de som står utanför vinkar åt mig att kliva av. Reser mig lagom t att dörrarna stängs och vagnen rör sig in i en mörk tunnel.
Ah.
Typiskt mig.
Sen stannar tåget och jag ser någon SL klädd gå förbi utanför utan att kolla in.
Bara några minuter men katastrof/ödekänslan hann infinna sig lite smått.
"Någon måste väl se att jag är här?"

Förstod sen att även nån annan likvärdig Nisse fanns på någon annan av vagnarna så vi åkte tillbaka och släpptes ut igen.

Dagens minitrauma.

Gett kärlek t barret via Marlene och nu står magen på tur för megamättnaden från hermans is no more.

Kanske bryter vi lugnet med en utekväll. Det är lördag men känns som söndag.



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: