torsdag, mars 05, 2015

att vara hemma igen blåser liv i nytt och gammalt och tvingar in mig i sammanhang som  både får mig att vilja mer och att vilja fly långt bort från all form av formande, påtvingat formande.

jag vill inte behöva planera.
men.jag.måste.
säger ni.

det tycker jag sådär om.

men! idag har jag varit/är tacksam över detta specifikt:
- solen
-ljuset
-luften
-frukosten
-sovmorgonen
-lunchen, semlan och kaffet med lina
-värmen i mojosalen
-respons från deltagare
-mina mjuka kläder
-att jag kan gå runt i mina mjuka kläder och jobba i dem
-ett bra telefonsamtal
-att mina vänner verkligen öppnar sig för mig och värdesätter mina råd
-mina alla olika fina vänner
-att jag mår så bra
-vårens ingång
-förväntan som ligger i luften
-visionen om svensk sommar
-träningsvärken

ibland är det bra att göra listor, hörni :)

Inga kommentarer: