onsdag, mars 15, 2006

Bienvenido



Hm. Hej. Välkommen. Vad händer? Jag antar att det är en blandning av tristess och grupptryck(?) Jag kom hem från skolan och hamnade heeelt oväntat framför datorn. Kanske ska man ta sig tid att skaffa en riktig blogg tänkte jag....visserligen fick man en blogg på lunar istället för dagbok....hm.....lite skeptiskt. Man vaffan, man e ju inte den som e den så jag provar. Det är väl bara att överge haket om det nu skulle vara så.För övrigt...tja...vet inte vad jag ska ta mig för. Handla?(Är det något jag _verkligen_ behöver?), tvätta? (tråååkigt, jag skjuter nog upp det), kolla på hundar på nätet (ändlöst tidfördriv som slutar med att jag kommer fram till nada, bara trånar efter alla hundar), städa? (hm). Jag borde iofs kanske fundera på vad jag ska laga för mat, men då blir det kanske att man måste ta sig t ICA iaf. Det jobbiga är inte att ta sig dit, utan att man alltid köper lite mer än vad man hade tänkt sig. Det är ju ganska kul att handla tycker jag, även på ICA. Kanske borde ringa någon?

Inga kommentarer: