torsdag, mars 16, 2006

Men Hola...

Så var det torsdag-igen. Livet rullar på. Idag har jag varit borta hela dagen. Skolan på fm. Kändes inte som jag bidrog till så mkt, men...Vi fick reda på de nya basgrupperna inför nästa kurs. Jag dog. Alltså hur kommer det sig att man för tredje gången hamnar i samma basgrupp som just den personen man har lite svårt för ibland?! suck. Snackade med Erika och hon kanske ska byta t min grupp...vore nice. Sen får man väl se vilka de andra är.
Ja, sen har jag haft bodybalance för några gymnasie elever. Blev inte så många eftersom det fanns andra klasser som lockade mer, men det gjorde mig inget. Blev kvar på sats ett tag o snackade...Elin-partypinglan försöker locka med mej ut. Vi får se om hon lyckas. Jag har liksom fastnat i tv soffans djupa hörn (eller kanske snarare skrivbordsstolens?). Johan frågade mig om jag har barn(!!?) Hörde jag rätt liksom? Tydligen finns det någon som är väldigt lik mig som brukar vara ute och promenera med en barnvagn. Hm...jag menar hallå. Det lär ju dröja ett tag....
Planen var att pumpa med Anna typ nu, men allt blev så utdraget och jag fick ont i huvudet så det blev en sallad på Cupido och lite stan. Jag hittade lite grejer:-) Nu har jag provat framför spegeln och satt ihop en outfit till gasquen. Känns bra. Nu vill jag bara att det ska bli vår så jag kan ha mina nya byxor osv...
Japp...har mailat mamma nu också. Nu ska jag inta tv soffan *muhaha* och dricka mitt nyinköpta yogi-te. gotti gott gott.
Jo, just ja. Jag måste ju bara påpeka att det är vääääldigt dåligt med kommentarer här i min nya blogg, ni får rycka upp er lite och lämna ett fotspår. Annars kan jag ju lika gärna hoppa i ån (och det vill ni väl inte?)

Inga kommentarer: