måndag, april 10, 2006

Host host

suck. vilken dålig självdisciplin jag har.
Idag var jag hemma från skolan för att kurera mig. Tänkte att det var lika bra eftersom jag var tvungen att spy en gång till innan jag kunde somna igår. Så jag sov ut imorse. Har tagit det lugnt hela dagen; pratat hundar med Manne, gått en promenad (jo, nu är det fan vår, hade vårjacka o frös inte!), handlat, lagat mat, kollat på tv och läst pyttelite om KOL. Usch vad dålig jag är.
Måste skärpa mig.
Men det finns ju så mkt annat som är roligare!
Jag känner mig i alla fall bättre. Har inte tagit nån medicin alls och hostan känns ok, inte ont i huvudet och inte illamående (hurra). Har ändå vickat bort mitt ena pass imorgon.
Jag har även bytt lakan och dammsugit på rummet. (Ni vet, sånt man gör när man inte vill plugga).
Nu ska jag göra mig klar för natten och lägga mig o glo på american idol. Imorgon har jag då sovmorgon, men ska ta en prommis tänkte jag. Sen blir d föreläsning och balans.
Hur ska jag göra med hund nudå?
Stötta mig och vägled mig!
Tror inte att jag kan gå vidare här i livet förns jag sitter här med min valp, alt. att jag på något magiskt sätt lyckats glömma bort hela grejen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej tårtan!! Är du krasslig..? Det var tråkigt men jag kan glädja dej med att det inte bara är du som har dålig disciplin. Har suttit i skolan i 2 timmar och inte producerat ett endaste ord. Inte bra när man skriver uppsats, ångest!! Nåja, snart är det påsk och då blir det fest. Krya på dej! Kram Lisa