torsdag, april 13, 2006

Bilen mot Blåkulla...

...eller kanske Västerås-vi får se;-)
Det är påsklov...om man nu kan kalla det så...men i alla fall liiite mer ledig än vanligt, alltid nåt. Dock börjar man bli redigt stressad eftersom tenta närmar sig igen så jag packar med böckerna och måste tvinga mig själv till att faktiskt göra något med dem också. Fler omtentor är inte önskade! Vi hämtade ut våra fysiologi tentor igår och gottade oss i vår briljans...:-D
Nu har jag städat i lägenheten...kvartstår att diska och gå ut med resterande sopor (intressant va?) Ska åka senastt halv för att åka direkt till däckdoktorn...nu blir det sommardäck (tjeho).
Hostar gör jag fortfarande...och så ska jag ju ha pass idag....ojojoj....försvinn!
Fick brev på posten idag med mitt BodyBalance certifikat...jag klarade alltså licensieringen :-) Skönt...drygt att filma sig själv ju. Me so good!
Nej nu måste jag sätta fart.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Påsk"tanten", jag har varit duktig: kl 11.10 den 11/5 landar BA 776 på Arlanda terminal 2, med mig ombord. (kanske har jag fått kolla in i cockpiten?)
Kram.