onsdag, maj 10, 2006

sommarens sista dag

Hej världen. Jag vet inte om det någon som läser här längre eftersom alla e så anonyma, men jag skriver på , ja. Idag är det väl sista sommardagen 2006...:-O
Riktigt gött med sånt underbart väder å allt som slår ut o doftar, men imorgon ska det ju bli regn. Nåja, så länge det inte snöar! Har varit ute och gått med Tina, skönt o trevligt.
Nu är det inte många timmar kvar som låtsas änka (öh?). Efter 9 månader är det äntligen dags för Manne att komma hem (på tiden). Känns verkligen konsigt efter så lång tid, men det ska bli kul såklart. Ska hämta honom och Bertie (om de får plats i volvon) på Arlanda imorgon. Spännande:-) Ooooo la la. O på måndag landar Åsa och Micke-vilken fest det kommer att bli:-O

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej. jo, jag tittar in lite då och då minsann! men du är ju så flitig och skriver ofta så man inte hinner med! Kul för dig att det kommer hem lite folk då...jag håller mig borta ett tag till! Hälsa Manne.
Heddå Heddå.

Anonym sa...

Hej!
Jag läser också här ibland... Har dock varit ytterst dålig på att lämna avtryck :)

Hoppas att allt är bra. Ses!