onsdag, maj 17, 2006

SSssss (är ett bra ljud)

Ja, nu är det ju så gott som vinter igen! Skillnaden är att jag har någon att värma mig mot och mysa med ibland:-) Horoskopet nämnde även något om romantik, men det kanske är för mycket att hoppas på.
Nåväl...det börjar dra ihop sig...sluttentorna närmar sig, snart är det sommarlov! Innan dess är det en del att hinna med, så jag ska alldeles snart sätta mig och räkna lite. (läkemedelsräkning).
Vad har hänt?
Jag har köpt hundsäng o väska på ebay, jag har hämtat hem två förvirrade gossar på arlanda, jag har njutit, jag har välkomnat en annan kär vän (ior)...
Idag har jag till och med gymmat(!) Nog för att inspirationen och motivationen var sisådär, men fan jag gick dit o gjorde vad jag skulle och det är jag stolt över! Det hela var över på drygt en timme och nu hoppas jag slippa den sjukt hemska träningsvärken på insida lår som jag fick sist.
Nu måååste jag räkna.

Inga kommentarer: