måndag, juli 03, 2006

Björnön

Det har blivit några timmar på Björnön nu på senaste. Tillsammans med resten av Västerås,typ. Igår låg jag o Kiss och lögade på bryggan på östra-helt utslagna. Det är sjukt hur trött man blir efter att ha slappat i solen en dag. Jag var totalt slut igår kväll...var tvungen att ta en tupplur innan jag kunde förmå mig att ge mig neråt stan på kvällen. (livet är hårt). Vi promenerade ner till mälarrocken som för tillfället bestod av dödsmetall. Kändes värt. Sjukt chipssug uppstod. Tillfredsställdes.
Idag blev det södra björnön efter en del hundförbud. Fint var det. Badade. Åsa frös i vattnet,men jag tyckte att det var skönt. Sen kom jultomten i en roddbåt(!) Alla barn drogs som en magnet till honom.
Sen var det en snabbis hem och tillbaka t björnön. Grillade korv. Gott.
Nu blev det sent som vanligt.
Nyduschad, solbränd hud i sängen.

Inga kommentarer: