fredag, juli 07, 2006

Varmast

Ingen kan iaf klaga på att det inte är varmt den här sommaren!
Jag höll på att dö idag när jag körde lunch pumpen. Luften där inne står stilla. Det är sjukt varmt, och så ska man lyfta vikter till på köpet. Puh! Men folk kommer dit frivilligt och gör mig sällskap-det är lite imponerande:-)
Resten av dagen har jag mest dåsat...låg ute i skuggan utan att röra på mig, men svettades ändå.
Så har jag färgat håret och lyckats kladda ner halva mig själv och delar av listen inne på badrummet (ser för jävligt ut,men jag klarade mig ifrån raseriutbrott från föräldrarna, fråga mig inte hur).
Skulle egentligen åka t sthlm imorgon för att fira Freddan, men nu har de avstyrt det hela pga att det ska bli ostadigt väder(!) Jättetråkigt! Hade sett fram emot en liten utflykt. Istället ska vi vara här ute på landet, kan tänka mig att vi får trängas med några raggare på vägen dit. Power Meet pågår nämligen för fullt. Skulle inte ha något emot att fly stan. Det är iaf uteslutet att ta bilen ner på stan. Hm...vilket vi snart ska göra eftersom ingen orkar laga mat (köpa mat blir d alltså). Får se hur det går.
Desmond ligger i mitt knä. Han mår bra, men skriker ganska mycket när jag går hemifrån. Så springer han runt i hela huset och letar efter mig, kollar i stolen där jag satt osv...söt.
Imorgon åker mor o far söderut. Fido också.
Bug ska iväg o spela fotboll med Manne o c/o. BRA. Han behöver feta på fläsket.

Inga kommentarer: