fredag, augusti 11, 2006

Fridig


Jag kunde inte motstå Nellys rea, utan köpte bikinin ovan. Fick den idag:) Har den på mig:)
Idag har jag haft pass och lite annat trevligt.
Igår kom Manne hem efter 10dagar (skulle varit 5). Jag hade nästan glömt bort hur han ser ut. Jag gjorde jättgod pizza med pepperoni.
Förresten, fick byta skivan utan kruppler. Skönt.
Här kommer en lista som sara snodde från alexandra och som jag nu adopterar;

-Ska bli skoj: Att komma tillbaka till Uppsala så jag får köra igång med mina klasser på sats och få ordning på träningen efter sommarlata dagar (men ack så sköna).
-Ska inte bli skoj:Att åka tillbaka t Uppsala och göra praktik. Få Desmond att kunna vara ensam.
-Sparar till: Tillfällen som kan dyka upp.
-Väntar på:Bättre tider? Eller att klockan ska bli 4 (då ska jag åka t Berghamra å hämta killarna och så ska vi åka t Frösåker å se Kenling spela sina sista hål).
-Pålägg som gäller: Mozarella, kalkon, tomat och basilika. Tillsammans alltså.
-Önskar jag var bättre på:Att hitta på saker i min ensamhet.
-Dagens dryck: Mjölk
-Dagar kvar till lön: lön?
-Tre band/artister: India Arie, Looptroop, Snook.
-Senaste boken du läste:Midsommarvals (mammas bok).
-Senaste personen du träffade: Bug.
-Senaste personen du fick e-mail av:säkert reklam
-Senaste gången du var utomhus:En timma sen typ.
-Senaste gången du sov:Före 9 imorse.
-Senaste gången hela din familj åt middag tillsammans: Hm. Måste varit innan mamma o pappa hade semester, typ i början av juli(?)
-Senaste saken du köpte: En pormask klämmare till min pojkvän (haha).
-Senaste sak du sa? Kan du hålla Desmond så kan jag ta hans klo?
-Vad har du gjort idag?: Myst med sällskap i sängen, ätit frrukost, haft body pump klass, vart förbi brogge o hämtat desmond, duschat...
-Var det kul?Ja, mestadels.
-Har du pojkvän/flickvän?Ja
-Gillar du att slåss eller?Det var längesen. Får prova.
-När var du senast riktigt full? Eh...pinsamt längesen, jag minns inte ens.
Favoritserie:Lost, L-word
-Har du något tv-spel?Ja, eye toy!!
-Tycker du om dina grannar? Dem i Uppsala har jag knappt sett.

Inga kommentarer: