lördag, augusti 26, 2006

Lördag...
Jag har gått en ganska lång promenad med Desmond. Jag har slöat framför tvn. Jag har ätit en klen frukost som jag fyllde på med en kexchoklad:-O. Jag har pratat med Manne.
Missade tydligen en trevlig kväll i V-ås igår. Själv var jag här och...gjorde ingenting typ.
Fast igår var en bra dag för jag träffade Veronica som vi nu har bestämt ska vara extramatte åt Desmond. Hon ska ha honom när jag e på praktik (och därmed föll en sten från mitt hjärta). Dessutom får Des en kompis i hennes blandis, Smilla.
Sedan hade jag yogapass med fyra tappra. Madde var hundvakt.
Funderar vad jag ska göra idag. Ska man ta sig för något och åka någonstans eller ska man slappa hemmavid? Åsa kommer senare, kul:-D
Imorgon kommer mamma och pappa, då blir det storhandling på Maxi. Tur att man har såna snälla föräldrar!
Jag vill konsumera.

1 kommentar:

Anonym sa...

fixade e:et...tack.

har tappat bort christoffers blogg adress och kan inte hitta den. kanske han inte längre skriver i den, men har du den kan du väl skicka den?

kram!