fredag, augusti 25, 2006

Flogsta

Så var man tillbaka i lägenheten igen då. Visserligen inte riktigt som när jag lämnade den-nu har jag ju sällskap av en liten krabat:) Annars är det ganska öde trots att "vi" har besök. De andra är nämligen ute och partajar.
Igår såg vi scarymovie 4 (dålig) och sedan en sista natt i delad säng. Vid lunch sade jag adjö till Manne och Henke (som jag väl inte kommer träffa på ett tag eftersom han ska t Umeå) och sedan var det en lång packningsprocess innan vi kom iväg vid halv 6. Plockade in det mesta i sina lådor och så o sen gick vi en promenad. Desmond kissade på sig själv (fräscht) så sen blev han schamponerad. Sedan var man ju tvungen att gå till Ica så då fick liten vara hemma själv. Vet inte hur mkt och länge han skrek men jag hörde honom på avstånd när jag kom tillbaka. Hoppas jag har toleranta grannar.
Imorgon ska vi träffa eventuella dagmatten Veronica. Håll tummarna. Nu ska jag lägga mig och läsa och försöka somna iaf lite tidigare än vad jag brukar.

Inga kommentarer: