fredag, augusti 04, 2006

signing out

Ligger i sängen och skriver. Desmond har somnat. Snart ska jag också somna hade jag tänkt (får se hur det går).
Idag var jag jäkligt sugen på att åka ner t Skåne igen till helgen...kunde åka tåg för 1000:- T&R men det sprack när jag inte hittade någon vik till mitt yoga pass på mån. Nåväl...jag har ju varit där ett litet tag iaf. Skit samma. Det är nog höst ångesten som vill åka på semester igen.
Förutom det har jag varit ganska uttråkad idag. Det resulterade i att jag klippte gräset och rensade lite mellan plattorna. Sedan kom Henke. Det är tur att man kan lita på Henke, han jobbar inte som alla andra:-) I like! Han kom hit och gjorde latte. Vi skulle precis gå t ica när de ringde från vgf och frågade vart jag höll hus. Jag hade tänkt helt fel och trodde att mitt pass var 19.30 när det i själva verket var 18.25. Helt clueless. Bra jobbat! Fick snabbskjuts ner t stan och de snälla deltagarna låg och väntade på sina mattor(!) Slutet gott, allting gott (även pajen som vi lagade sen). Kenling, Anna och Fio joinade och vi såg en film, Edmond.
Nu har vi promenerat i natten och det är dags att sluta locken igen.
Sov så gott ute i världen.

Inga kommentarer: