lördag, augusti 19, 2006

this too shall pass

men är det inte så med allt? Livet består av ögonblick, värda att minnas eller inte, men ibland minns man de mest märkliga saker? Jag lyckades glömma hur klockren "Tillsammans" verkligen är. Den gick på tv igår och jag såg lite på slutet, den e så jäääävla bra. Allt. Sen hyrde jag och Manne en film, "Thumbsucker", skön rulle!
Idag har vi varit på stan (jag, Manne, Henke, Fio, Des). Som vanligt fick man kontakt med massa människor tack vare det lilla knytet i koppel. Han blev fotad av tanters mobilkameror(!) och fick trånande blickar av x antal barn...skulle nog kunna hyra ut honom till ofrivilliga singlar-jag tror faktiskt det skulle funka. Intresserad? ;-)
Efter Henkes ärenden landade vi på Bredbar där Des fick skinka av personalen och jag fick latte for free. We like. Nu är det tydligen paus för alla e hemma och äter, får se vad kvällen har att erbjuda. Vissa var sugna på Pluto (orka?). Jag var ju där förra helgen, det borde väl täcka mitt Pluto behov åtminstone för ett par månader framåt?
Förresten, Henke har kommit in i Umeå. Grattis! Blir konstigt att inte ha honom i stan när man kommer hem. Det hör liksom till. Men glad för hans skull, finally!!
Näe...har kinamat i kylen...skulle kanske gå en runda med des först....
tack för mig.

Inga kommentarer: