måndag, augusti 21, 2006

Silent Hill


Såg filmen igår.
Den var bra. Snyggt gjord och de lyckades komma undan med sina monster. Det är mer än vad man kan säga om "The hills have eyes", en riktig kalkonrulle (rekommenderas inte).
Kvällarna har blivit allt senare, vilket gör att man vill sova allt längre. Inte så bra med tanke på att verkligeten börjar snart. Rättare sagt om en vecka (hu!). Idag ringde jag och pratade med en potentiell hundpassare, verkar lovande. Vi måste bara komma överens om en rimlig lön och träffas o snacka lite. Hoppas.
Imorgon ska jag till Uppsala och ha mina pass (måste öva mer...) Ska bli ganska kul tror jag. Ska kolla till lägenheten också, och ta med mej lite grejer. Snart är det dags. Slut på sommaren och början på hösten och livet i Uppsala. Tjeho:S

2 kommentarer:

Anonym sa...

ska du inte ta med dig desmond till uppsala?

Maria. sa...

Jo, det ska jag göra. Vi flyttar nog dit imorgon. Var där igår också, men då fick Desmond vara hemma med Manne.