fredag, september 08, 2006

Den sura sjuksköterskan här!
Nu har jag blivit hundfri, Des och Manne är på väg till Gbg.
Imorse var jag och fick min TBC spruta. Om ett par veckor ska det bli en varigt sår. Kul att ha något att se fram emot!
Sen blev det riktigt skitväder och vi körde ner Manne på stan för sin opponering. Jag o Des gick på stan jääättelänge och jag hittade en fin men dyr kofta på Holmlunds. Des höll på att förfrysa så vi gick och satte oss i bilen och väntade på Manne som kom 1h sent. Hade iaf gått bra för honom. Nu e han näääästan jurist(!) Mat från donken. Skjuts igen. Sen var jag tvungen att köpa koftan ändå. Ibland måste man (eller hur?). Hämtade pappa som hämtade bilen. Så jag är glad över att det inte regnar nu när jag ska snart ska cykla och ha yoga.
Det dunkar lite i mitt armveck.
Ska bli ganska skönt med en kväll helt själv. I säng tidigt för imorn ska jag sitta på 7.10 tåget mot sthlm...träna o stå i och sen sätta mig på 16.15 tåget mot 031-regionen. Crayfishparty!
*****************************************************
senare
Åh vad skönt. Jag får åka bil till Sthlm imorgon och blir hämtad vid ICA. Vilka snälla kollegor man har:-D
Sen undrar jag hur mycket det är okej att betala för en kofta??
Pratade med mamma som hade svårt att räkna ut hur många år Fido är trots att hon visste att vi fick honom -99...snille! Så lyckades hon bli orolig för att jag skulle gå till tvättstugan och tyckte att det var hemskt att jag inte blir upphämtad vid stationen imorgonkväll (i gbg). Nu ska jag sätta på lite bra musik och packa. Klockan ringer väl vid 6. Sovmorgon.

1 kommentar:

Anonym sa...

deal!