onsdag, november 29, 2006

bara en vanlig onsdag

Nu har jag svarat på ytterligare några frågor om allergier, astma och ÖLI. Duktigt:)
Idag har vi pluggat. Och ätit buffalo vingar:-D
Det har luktat avlopp i lgh sen igår, not so fresh. Idag luktade det ännu mer, men sen försvann det. Jag sa att klago-grannen säkert ringt och sagt till och mycket riktigt! Stötte på honom utanför och han hade minsann ringt och åtgärdat. Han är en handlingens man. Det har väl både sina för och nackdelar när man bor granne med mannen i fråga.
Var på yoga, så trött man kan bli. Avslappningen var det skönaste på hela veckan, so far.
Desmond var hemma såklart, han var tyst när jag kom tillbaka. Man kan ju bara hoppas att han var tyst mer än 5 sek. Nu luktar han pee pee så det blir nog en avsköljning sen.
Så mitt mål är att få åka t sthlm o slappa lite i helgen. Det e man väl värd, för vi får ju inte ens en dags vila efter tentan. Ny kurs på stört!
Nästa helg var gbg påtänkt, men nu blir det inget. Troligtvis Västerås istället. Pojkvännen får man träffa i jul. Svårt att tro att det är jul på G när det är 10 grader ute. Men det ska gå långt innan jag klagar, tycker det förenklar en himla massa saker just nu.
Nu ska jag ta itu med nåt.

Inga kommentarer: