måndag, november 27, 2006

summary

Tjena.
Måndag.
Idag hade vi bra föreläsare men jag var så sjukt trött att jag bara inte kunde vara vaken hela tiden. Ack! Nu har jag fastat här fast jag ska tvinga mig själv att försöka plugga lite snart (eh). Om jag inte pluggar nu i veckan kan jag inte åka t shtlm i helgen. Jag hoppas det kan hjälpa till att sporra mig lite.
Har köpt en ny cykelkorg. Vad ska man göra? Men jag bannar fortfarande tjuven!
Lyckades manövrera desmond och klippa två klor. Han fick ett grisöra som belöning. So busy.
Egentligen vill jag bara krypa ned i sängen och läsa bok. Det är så mysigt. Me like reading. Fick låna små citroner gula av Veronica. Vi kom även fram till att Erik i Idol är som chiclit. Bra för stunden, men inget som berör.
I lördags var jag fram o tillbaka t sthlm. Hann inte mycket mer än kvartalet, men lyckades ändå köpa jeans. hur gick det till? Dock var dem billiga (kors i taket).
Sedan var jag och bowlade med babes från sats. Käkade tapas och gödkalvfilé och avböjde att dela på ett vin för 295:- Hallå, jag är student!!
Just nu önskar jag mig: en förmögenhet.

Inga kommentarer: