söndag, november 19, 2006

Kära blogg...
...sitter nu hemma i Västerås och skriver ut föreläsningskompendier för fulla muggar. När det är klart ska jag ta mitt pick och pack och köra tillbaka till Uppsala. Helgen är över ännu en gång. Skulle gärna stannat längre. Kom i fredags, var hos Thompa och Anki och träffade Åsa, Micke och hundarna...sen hem till Manne. I lördags var vi runt o kikade lite och sen var jag på middag hos Martina vilket var nice. Vi körde knytis...yummie. Tyvärr blev jag kvar där så länge att jag missade Mannes gäster; de hade precis gått när jag kom dit. Det var nämligen Mannes omtalade gay-barndomskompis från skåne med föräldrar + hund. Attans:) Istället blev det en manligt-kvinnligt diskussion innan vi stupade i säng.
Idag: långpromenad och see you at Christmas. Mycket snack om kök. Jag har sytt en hoodie till Desmond. Fan var jag e dålig på att sy! Men utvändigt ser den ändå ganska snygg ut;-) Kolla inte på sömmarna bara!
Försöker få tag i Jasmine för att bestämma tid imorgon, men hon svarar inte. Mycket snurrar i hjärnan..och när jag kommer hem måste jag bums i säng. Imorgon väntar en mastodontdag med föreläsningar. Sen ska Åsa komma.
Kommer jag att somna? kommer troligtvis fastna i min bok och inte vilja sluta. Låt den rätte komma in. Den e bra! Eli är vampyr, Oscar är mobbad, Håkan är galen och har inget ansikte, Victoria är nybliven vampyr, Tommy är tappad på blod. Och allt utspelar sig i Sverige.

1 kommentar:

Anonym sa...

vi dejtade, men jag kan väl inte påstå att vi sågs så otroligt ofta. mest telesamtal. fatta att det var sju år sedan, fasen vad tiden går fort!!! förhoppningsvis så har jag förändrats till det bättre. fy faro som man såg ut då. satt och tittade på kort häromdagen. vissa grejer var verklgien hemska.

jag ser den lilla symbolen men det funkar inte när jag ska skriva. snacka om dum på datorer man är.