måndag, november 20, 2006

Monday Update

hej.
jag bakar bröd.
och ska plocka upp lite här eftersom det är så lätt att stöka ner (någon mer som har märkt d?)
Idag har jag haft föreläsningar från 8-17, verkligen upplyftande:-S och givande. eh.
Och så har jag betalt räkningar och hyra. Det blir lite skillnad när man ensam ska betala allt. (har ju fått pengar t hyran av flugan och resten får jag sen ju) men ändå. Gick på över 5000:- så nu har mitt konto färre kronor än det haft på länge. Och det gör oooont! Tur att jag köpte den dyra glassen innan jag blev pank:-) Men jag tror pengar borde komma snart?
Idag blev jag bjuden på middag hos nya dagmatten(!) Fan vad snällt, en av fördelarna när mamma lagar maten kanske? I like. Och så kom vi överens om ett pris. Ett väldigt bra pris tycker jag. I like.
Måste bara fixa nån som kan ha des på lördag när jag ska t sthlm mm. Varför e alla upptagna just när jag behöver dem?
Snart jul. Har redan drabbats av lätt nyårsångest; vad ska man hitta på?! Var så skönt förra året när man var lååångt borta och inte behövde göra nåt. Pratade m Henke nyss och han föreslog typ parmiddag. Låter himla nice, men han behöver ju en andra hälft i så fall...eller är det något han har glömt att berätta...?

1 kommentar:

Anonym sa...

får jag också komma på par-middag? har ingen halva, men jag kan vara henkes. =)