söndag, december 17, 2006

aldrig mätt

Först åt jag en vegburgare. Inte mätt. Sen åt jag frukt>tillfälligt mätt. Nu åt jag en macka. Inte mätt. Ska dricka te och hoppa i säng och så får det vara bra. Får väl se fram emot frukosten imorgon:-)
Kollade på lite vimmelbilder och det är otroligt att i stort sett alla tjejer lyckats misslyckas med sin foundation. Ja, som make up artist nånstans i botten kan man inte inte se det. Ibland är de knallbruna i ansiktet och sen är halsen vit. Jag fattar att man kanske vill vara brunare än vad man är såhär års, men gör det bra i så fall. Vissa kör mer åt det oranga hållet i ansiktet-sexigt. I de allra flesta fall är det i alla fall en mer eller mindre tydlig nyansskillnad. Så...fråga om råd i butikerna, testa inte på handen utan på kinden (då kan man jämföra med halsen på en gång), och köp foundation när det är ljust ute så att du kan kolla hur det ser ut när man faktiskt ser ordentligt. Sen är det rougen, men det orkar jag inte med nu;-)
Jag har gett upp vad gäller nyår och nu fått med ganska många så vi går fan t varda. *sväljer* Och nu har jag inte ens tid att sitta här o skriva.
Läst ut Män som hatar kvinnor nu. Läsvärd.

Inga kommentarer: