söndag, december 03, 2006

första advent

Jag längtar några timmar framåt i tiden, vill bara gå och lägga mig!
Är tillbaka i Uppsala efter dryga dygnet i Sthlm. Tog bilen dit och lyckades att bara köra lite obetydligt fel:) Sen blev det myyycket snack och resor tillbaka i tiden på sveavägen. För att inte tala om lussekattsbak, och chokladkaffe, och te. Fick se Lovisas äckliga, gigantiska, taggiga MAL. Yuk!! Hon tänkte ge den till mig, men jag avböjde...någon annan som vill ha kanske?
Idag gick vi en runda på stan i jakt på julklappar, men hittade naturligtvis bara saker till oss själva. suck. Jag köpte iaf en adventsljusstake så jag måste sätta mig och tända första ljuset snart. Mysigt.
Å, jag vill ha ett par snygga träningsbrallor av stella mccartney. kanske under granen?? kom på att eftersom brorsan ska va borta i jul borde jag få EXTRA många klappar...så det inte är alldeles öde under granen;-)
Imorgon har jag tenta! Måste läsa igenom typ NU. Sen börjar nästa kurs på en gång med buller och brak. Och är stressad över det faktum att jag måste lära in Bbe tills på tors då vi ska teama. gah. Men jag måste ju ändå lära in det.
Skönt är iaf att jag kommit igång ordentligt med träningen nu. Skönt att trötta ut kroppen fysiskt=) Fast får väl se hur d blir under jul när jag får hålla till godo med VGFs utbud:S
Nej, måste nog göra nåt nu...
kram på er.

Inga kommentarer: