måndag, december 04, 2006

Diarré Desmond

Desmond fick diarré i natt. Vaknade och det luktade funky business i mitt rum! Tog ett tag innan jag lyckats lokalisera orsaken, men sen var det bara att spola ned i toan, kasta ut mattan på balkongen, öppna fönstret och tände lite tändstickor. Det gör man ju gärna kl 4 på morgonen, ha ha. Sen på morgonen fanns det även en hög i köket och en på dörrmattan:-O Stackars liten som inte kunde ta sig ut o göra sina behov. Han åt nog mer än ett russin i lördags när vi bakade lussekatter.
Slutsats: No more raisins for little D.
Hade tenta idag. Skönt att slippa ha den hängandes. Vill ha tillbaka den nU.
Handlade på maxi.
Brände tungan på min tomatsoppa.
Somnade i soffan.
Gjorde ett jätteryck och cyklade till sats och gick på bodypump. Gud vad jag är viljestark;-)
Ska sova nu.
Bug är på väg till Åre. Kanske ses vi inte förrän i maj.
Mer än det mesta just nu så vill jag ÅKA BORT.

Inga kommentarer: