måndag, december 11, 2006

summering av helgen

Nu blåser det även i Västerås. Så skönt att det är måndag och jag fortfarande har helg:-) Fast nu måste jag göra det jag ska också:S
I fredags var jag trött som få efter veckans alla träningspass. Dessutom lyckades jag få en p-bot (350:-), tack och på väg hem t v-ås kom jag på att jag glömt min plånbok i lgh, men orkade verkligen inte vända. Så jag har varit lite beroende den här helgen, men det har gått bra. Var på stan med mamma o pappa och shoppade lite. Köpte en o annan julklapp tex, och så lite till mig själv (hehe). Var på Feelgood fest på Pluto, årets första julbord och före detta arbetskamrater. Galna äldre personer. Det är alltid med lite skräckblandad förtjusning man står och dansar med folk som är...lite äldre än en själv. Dem är lite läskiga faktiskt...men sen kom Kenling och Fio och resten av alla andra. Dansade lite. Åkte hem vid ett.
Igår var jag och tränade på VGF på Carlforska för första gången. Tämligen ljummet intryck, men där ska jag iaf ha några pass i jul. Igår såg jag Bang bang orangutang med Åsa och Micke. Den var inte som vi trodde.
Idag ska jag på massage. Så ljuvligt:-D

Inga kommentarer: