torsdag, december 07, 2006

Ännu en dag

Det är alltså den 7dec idag. Där ser man.
Och jag fick ledigt:-D Vi skulle egentligen haft föreläsning på fm, men föreläsaren blev hemma med sjukt barn. u n d e r b a r t. Nu har jag sett på alla webbföreläsningar. Känns kanske lite snålt av dem att inte ge oss riktiga, men ärligt talat är det i många fall mkt bättre såhär. I alla fall enligt mig; jag kan disponera tiden som jag vill, jag kan pausa när jag vill, jag kan spola tillbaka om jag inte hör eller vill höra igen...med andra ord inte behöva pallra mig t skolan för att sitta och halvsova till nån tråkig person som inte kan prata ur skägget.
Ikväll ska vi köra releasen på bodybalance. Tror jag kan mina låtar. Ska öva igen snart.
Det är "bara" knappa 3 veckor sen jag träffade Manne, men det känns som evigheter sedan. Det är som man har varsitt liv och ses nån gång emellanåt. Vad är det för ett förhållande egentligen?
Ska bli skönt att åka hem t helgen och inte behöva stressa tillbaka på sön kväll. Å gå på massage hos Vivvi! Bug har lämnat svealand också, och begett sig till Åre. Första gången mina föräldrar blir ensamma där på Vallby. Minsann. Tur att dem har Fido;-)

Inga kommentarer: