torsdag, december 21, 2006

vallby

Skallskador. Jag ägnade förmiddagen åt att lyssna till och lära mig hur kroppen kan kompensera om du tex får en blödning i hjärnan. Det var inte direkt fullt i föreläsningssalen sista lektionen innan jul. Men jag var där.
Vårt vardagsrum i Uppsala är nu fullt av Maddes grejer. Fönstrena är blomlösa. Det är nedsläckt. Det kommer aldrig mer att bli sig likt för snart är den sista hyran betald.
Jag har tagit mig hem till västerås och fixar falukorv i ugn. Har lite dåligt samvete för att jag inte följde med pappa på träningen (trots att jag aldrig sagt nånting om att jag skulle det). Ska fika med kiss och fly sen. Och gå en prommis.
Ja, och så kan jag ju undra om det är mer än en person som läser min blogg.
Är det? (tips: skriv en kommentar)
Imorgon ska jag ner på stan o kika. Kanske köpa nån mer klapp fast det egentligen är ordnat.
Dan före dan före dan före dopparedan!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag läser alltid din blogg! kul att du är hemma, jag också. gick runt på stan idag och sen mötte jag upp med christoffer. ringde dig också men det blev upptaget, kanske du var i skolan? hör av dig om du har tid att träffas, ringer förmodligen i morgon. kramar!