torsdag, december 28, 2006

vart tog tomten vägen?

Den gröna julen är över för den här gången. Den kom snabbt och oväntat och sen var den över. Ungefär som vinterkräksjukan(?) Jag är hemma i hoodsen där jag växte upp och har, inte helt ovanligt, fastnat vid datorn. Jag börjar redan bli lite stressad över allt jag ska hinna med och skulle önska att jullovet var betydligt längre. Suck...hur ska man hinna bygga upp nya krafter för att orka med 15v praktik på ynka 2v?? Idag sov jag iaf läänge.
Annars har det väl varit som det sig ska. Julafton flöt på förvånandsvärt bra. Tränade på fm och sen blev det en promenad, mat, kalle, kan du vissla Johanna och julklappar såklart! På juldagen trängdes vi på Pluto med massa andra, men det var ganska kul. Sedan har jag spenderat timmar med att leta kakel med Manne (hittills utan framgång). Han håller ju på att renovera sin lgh.
Nu ska jag ut och gå på golfbanan och sen tänkte jag åka ned på stan och se om det finns nåt kvar. Sen ska jag yoga om det kommer nån....

1 kommentar:

Anonym sa...

skumt, försökte skriva, men det försvann... jo. jag har haft en bra jul. jobbade lite men haft några lugna dagar nu. plugget börjar omedvetet smyga sig på, men får vänta tills det blivit nytt år... ha en bra nyårshelg!