tisdag, januari 02, 2007

träning-en drog

Kom precis hem från att ha kört ett pass...var lagom peppad innan, men nu...wow. Det är grymt vilken effekt träning har på kroppen, och själen också för den delen. Me like.
Fan vad tiden går fort nu för tiden. Nytt år. Julen bara försvann nånstans...vad hände egentligen? Nu åker alla hem till sina städer/länder igen och man förväntas ta itu med studier och skit som man har väntat med tills det nya året eftersom man ju "i alla fall måste få lite ledigt". suck. orka. Manne åker hem imorgon. När ses vi igen? (don't know) Är jag verkligen redo för tenta nästa vecka? (nej) Hinner jag bli? Är jag tillräckligt utvilad för att köra igång och dra ut på praktik om 1,5v? Jag har fan inte ens packat upp mina böcker ur väskan! Jag har inte tittat på pilatesövningarna som jag ska ha pass i nästa vecka. Jag har inte packat nåt och jag ska flytta till helgen. arghhhhhh....jag förlitar mig på någon hemlig kraft som brukar se till att det mesta går, trots allt.Hoppas det funkar även denna gång.
Och hoppas att du får ett riktigt gott, nytt år.
Jag firade med drygt 20pers hos Manne. Maaasssa mat. Sedan med maaassssa folk på Varda, och sedan tillbaka till manne för efterfest. Puh. I säng halv 6. Men det var kul:-) Tog kort...måste lägga upp nåt...men orkar inte nu...lägger till sen.

Inga kommentarer: