onsdag, januari 03, 2007

2007 ångest

Verkligheten börjar smyga sig på i takt med att alla lämnar västerås igen. Det medför ÅNGEST. Och det blir ju inte roligare av att vi fick tentaresultat på den tredjedel som var kvar-och jag såklart inte klarade. Bajs. Manne har åkt. När ska vi hinna ses nästa gång? Till sommarn känns det som...Jag sitter här med tonvis av plugg på mina axlar, så känns det iaf. Jag har liksom ingen ork att ta tag i allt som jag borde. OCH min tröja kliar.
Men jag har i alla fall varit och fått en aromainpackning plus av Piggelin (åsa). Det var ljuvligt och räddade dagen:-) Så har jag varit på djurmagazinet och köpt en bilsele åt D så att han numera kan åka bil säkert. Och köpt greenies åt Fido så att hans tänder inte ska ramla ut. Känns iaf som man gjort nåt bra idag.

Inga kommentarer: