söndag, januari 14, 2007

stress

Halihallå! Här är man fångad av en stormvind och värre lär det kanske bli om man ska tro på väderprognosen. Här fixas det och donas i lägenheten och blir ganska trevligt tycker jag:-) Har precis beställt fina, dyra tyger som ska upp som dekoration på väggarna. Så har jag äntligen fått mitt trollhassel i en dyr kruka i vardagsrummet...om man ändå vore rik...
Stressen beror dels på att jag inte hittat någon hundraprocentig dagmatte till Desmond för våren, griper efter halmstrån och har nu skickat in 3 dyra (såklart) annonser till unt. Hoppas de generarar svar! Sedan är det väl lite stressande det här med praktiken, iaf innan man vet vad det innebär och vilka tider man får. Måste även lära in pilates passet som jag ska ha på torsdag. Jag tror att jag måste göra upp en liten budget nu när allt kostar mig så mkt. Tycker männen borde skicka brev med lite pengar till sina stackars kvinnor som på den gamla goda tiden;-) Men det kanske inte är helt jämnlikt i dagens strävan efter jämnställdhet? Fast just nu skulle iaf inte jag bry mig.

Inga kommentarer: