måndag, februari 19, 2007

Ms Shopoholic

Kan det vara jag?
Jag gillar att konsumera, det känns bra. Man blir glad och nöjd (oftast). Nackdelen är att det kostar pengar:-/
Det faktum att jag ofta fått gå tidigare från praktiken är bra-MEN då vill jag gärna hinna med att konsumera lite. Det spelar inte så stor roll om det är på stan, på IKEA, på ica eller ÖB. Idag blev det IKEA. Köpte prydnadskuddar och ett fårskinn. Blev fiiiint i mitt rum. Hade dock velat köpa 2 små mattor också, men jag höll tillbaka (ha!).
Nycklarna är fortfarande på villovägar. Ringde polisen och fick veta att deras hittegodsavdelning inte öppnar förrän på onsdag. Är det normalt eller? Ringde mamma o frågade om hon möjligtvis har nån extranyckeln till sin gamla cykel (den som jag numera har här). Hon skulle kolla.

1 kommentar:

Anonym sa...

vi kanske ska bilda oss en klubb. gå och shoppa tillsammans. det är verkligen sjukt hur bra man kan må utav att göra av med pengar.