måndag, mars 26, 2007

85E UAS

Sitter på min avdelning, neurokirurgen, och skriver epikriser. Ganska lugn och skön kväll.
Tiden har gått ganska fort(!). Bara ca 2h kvar tills kvällen är över. Då ska jag hem och träffa Åsa som ska sova över hos oss i natt. Nice.
För övrigt har det ju varit helt underbart väder idag. Synd att man inte var ledig,men ändå. Imorgon ska jag ut med Des på fm...hoppas det blir lika skönt då.
I lördags när jag o mamma var på stan hittade jag ett par fina skor på din sko. Givetvis fanns de inte i min strl. Nu hade mamma varit o kollat i västerås och hittade dem där!! Vad glad jag blev:-)
Igår frågade jag Manne om han ville resa nånstans med mig i sommar och det ville han gärna. Då blev jag också glad. Något att se fram emot. En resa är aaaldrig fel.

Inga kommentarer: