onsdag, mars 28, 2007

Sandman

Jag är trött.
Idag orkade jag inte träna.
Jag ville bara strosa runt, sitta i solen och dricka nåt gott.
Har varit en ganska skön dag.
Slapp börja 6.45, började 8.15 med att öva på att sätta ventrikelsond (på dockor).
Var på 85E typ 2-3h och sedan i skolan på internationell info. Om man vill åka utomlands i T6. Det vill jag.
Gick ned på stan. Handlade. Oops
Köpte kebab.
Har varit sugen på kebab sen i fredags typ. Gjorde äntligen slag i saken. Orkade inte äta upp. Ligger kvar på soffbordet.
Tina smsade och bjöd in till fest på fre. Skulle vara så kul och jag har inte träffat henne på jättelänge. Men. Jag har parktik från 6.45 på fre. Jag har pass till 19.15. Jag har hund. Jag har tenta på söndag. Det är inte direkt upplagt för en utekväll. Tyvärr.

Inga kommentarer: