lördag, mars 24, 2007

Datahypnos

Är det någon mer än jag som upplever detta fenomen?
Jag ska bara kolla nåt på nätet och vad händer...? Jag fastnar. Surfar.
Letar prylar.
Läser bloggar.
Laddar ner saker.
Och så kommer jag inte härifrån på flera timmar!
>Scary<
Idag är det iaf lördag och ledigheten känns underbar.
Vaknade tio i nio och var pigg. Skönt. Pysslade lite och gick ut med D. Vi träffade en liten kompis, blandning mellan chihuahua, yorkshire och papillon-Lotus.
Busade länge.
Sedan dök mamma och pappa upp. Kul att se dem!
Vi fikade.
Pratade om renoveringen av huset.
Jag och mamma gick ned på stan.
Hon ville till Dea.
Jag hittade ett par jättefina skor på Din sko. Fanns inte i mins storlek! Mamma ska kolla i Västerås. Jag köpte ett par andra så länge (hihi). Är så glad att det kommer in så många modeller i både små och stora storlekar som inte ser ut som barnskor (=4cm gummiklack och blommor).
Köpte sushi. 30 bitars att dela på tre. Dem var större den här gången.
Sweet.
Finns kvar i kylskåpet. I love.
Pappa och jag gick på bodypump.
Mamma och jag åkte till Ica. Jag var på Gränby Centrum för första gången i mitt liv.
Nu är vi ensamma igen, jag och little.
Måste duscha.
Softa lite.
Ställa fram klockan.
Imorgon ska vi åka o kolla på Djurhobby, laga lasagne, plugga och träna lite Bodybalance.
Manne är på 80 tals fest med jobbet. Med sina följeslagare Danne och Danne. De hade handlat sprit för 10 000. Någon kommer nog att vara ganska bakis imorgon. Skönt att det inte är jag:-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha sprit för så där mkt?!Galna jö..I know we are too much. Kan inte hjälpa det. och vi är precis lika dana båda två.så det blir liksom dubbelt upp.