onsdag, mars 21, 2007

Nego-Maria

Åh, jag har inte lust med någonting just nu.
Det är kallt ute.
Jag är trött.
Jag var på neurokirurgen mellan 14 och 21.30 igår och sen var jag tillbaka där imorse 6.45. Fyfan alltså.
Dagen har dessutom varit extra seg eftersom jag gått med en annan ssk som var trevlig, men jag gjorde ingenting.
Kändes ju värt.
Nu är det saker jag borde göra.
Men jag fastnar framför datorn.
Jag njuter av en Mannafrutti-dem är så gooda! Snart ska jag, ganska omotiverad, bege mig till Sats och köra pump. Hoppas träningen piggar upp. Den brukar ju ha en tendens att göra det. Man kan liksom inte stå och sura inför 20 betalande medlemmar (eller man kan ju-se på alla som har serviceyrken men är helt oförmögna att hjälpa till-idioter).
Visst är jag positiv idag?

Inga kommentarer: