måndag, mars 19, 2007

Den lilla familjen


Som sagt...helgen spenderade i Göteborg där vi träffade Manne; pojkvän och husse. Såhär glada blev vi då. Vi hjälpte till med inredningstips och kom en bit på vägen:-) Tråkigast var när man skulle åka hem igen, farväl och 4,5h tågresa= roligare kan man ju ha det. Så nu är vi tillbaka i Uptown igen och jag har gjort min första dag på neurokirurgen. Gick väl OK men jag känner av att jag gick upp halv 6 imorse. Jag är lite trött med andra ord. Bara 5veckor kvar:-S Jag längtar till sommaren!!
Just nu orkar jag inte göra nånting alls, har slängt in kyckling i ugnen. Ska pallra mig ut med Des och sen komponera ihop ett yoga pass inför kvällen. Till helgen skulle jag och Madde åka t sthlm och fixa barren, men det blev inställt. Tråkigt. Nu kanske jag får besök av mamma och pappa istället. Det är ju kul det också iofs, men ändååå.
Just nu vill jag:
-äta något gott
-vara ledig
-semestra
-strosa runt på stan och spendera pengar i skönt vår alt. sommarväder
-åka snowboard
-träffa vänner och Manne mera.
-kolla på tv i evigheter utan att det gör nåt
Men borde jag:
-planera
-tvätta
-laga mat
-ringa veterinär
-läsa studiehandledningen
Ni fattar...inga roliga grejer precis. Usch. Och imorgon fyller Desmond 1 år. Jag ska fira honom på fm sen ska jag till praktiken och D ska va hos Gunnar ända tills på fredag! Min lilla vovve!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ååh, ni e väl för söta, haha, va har manne på huvudet?
Oooh, grattis lilla desmond, stoor killa :D
Måste säga att ni e rätt lika alla tre...