tisdag, mars 06, 2007

Funk, Bodybalace och Box...

...det är vad jag har ägnat de senaste timmarna åt. Kan sammanfattas med ett "PUH".
Det blev kaos. Jag och Madde gick på funken...fine. Efteråt skulle jag ha min balanceklass...också helt OK. Men under funken kommer Maja (receptionist) in och säger att de inte har nån som kan köra boxklassen som är efter mitt balancepass. Kan jag? Nej jag har ingen musik med mig etcetc... De lyckas dock inte hitta nån som kan köra box, inte heller nån som kan köra nåt liknande så under tiden jag har mitt egna pass står de med skyltar utanför fönstret för att försöka övertala mig att köra boxen. Vad gör man? Man ställer upp. Oförberedd och utan musik och med 24 deltagare. Känns inte optimalt. Men det går.
Nu vill jag äta.
Känner mig mest trött i skallen faktiskt.
Fick i alla fall dubbel lön *mohaha*
Dessutom ska vi få skor från adidas. Två par per år. I like.
Imorgon kommer Åsa och ska sova över på den nyinvesterade uppblåsbara extrasängen. So much fun! :-D

Inga kommentarer: