söndag, maj 27, 2007

Fylla















Igår var det paaaaaarty. Engångsgrillen var lite seg och vi var vrålhungriga. Veronica var första grillvakt:-) Elenore hade blivit kräftröd i den svenska försommarsolen. Jag höll modet uppe med redbull vodka. Anna fick inte parta för hon skulle upp å jobba kl 8.

Det var treeevligt. Men vi gick ut alldeles för sent. Ville gå till BJ, men vi orkade inte med kön. Gick till escobar. Det var inte så bra för det var tydligen nån salsakväll där eller nåt. Bara salsamusik och latinos. De hade mixat om alla låtar till salsalåtar. Jag har hört världens sämsta version av in da club. Men vi dansade lite ändå. Vad gör man inte?

Idag har jag blivit jagad för att vicka på ett box-pass. Blev tvungen typ...men sen blev det ändå inställt:-) Inte mig emot. Nu har jag haft bodybalance, lyckades få ett totalt hjärnsläpp:-O Kan det vara gårdagens bravader..?

Sett på Ocean´eleven nu...fast jag sov typ halva filmen. Madde följde med ut på promenad. Nu
känns lägenheten jättevarm. Vädrar. Snart blir det sängen. Ny vecka på G.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha , kul att ja e sååå dålig på det här med musik. men bra va låten iaf..
Vi drog hem ganska på en gång. Kom ju på att Smilla va hemma alone i flera timmar. Vi hade tänkt att iaf en av oss skulle hem vid ett oh helt plötsligt var den det, o då gick båda hem :D
Smilla vart aaaas glad när vi kom hem!