måndag, maj 28, 2007

Sekundärt begär?


Ja, eller vad ska man kalla det?
Jag surfar in på hundsidan http://www.lechien.se och hittar denna hundväska på rea. I vanliga fall har jag inte tyckt att den har varit så himla snygg eller så men nu är det ju rea på den. Halva priset. Det är ju jättebra! Men jag behöver ju inte den direkt. Desmond åker ju Friis och det går bra. Jag borde snarare sälja hans usa importerade juicy väska som numera är för liten. Fast om jag säljer den kan jag ju köpa denna...hmmmm. Vad säger ni, är den ful?
*************************************************************************************
Antar en av Veronicas utmaningar;
-dagens bästa: Att det är så dåligt väder så att jag inte behöver ha dåligt samvete för att sitta inne och pula vid datorn. Desmond gillar ju inte heller regn så jag behöver inte heller ha dåligt samvete för att jag inte går någon lååångpromenad=)
-dagens sämsta: Att jag känner press att sitta här och skriva på projektplanen. Roligare kan man ha. (Men som ni märker ägnar jag mig inte 100% åt projektplanen)
-dagens kläder: ha! Gråa mjukisar, tofflor och så ett rött linne med luva. Snyggo nr 1.
-dagens dryck: hm...mjölk till frukost, vatten till lunch. Det är väl vad jag har fått i mig.
dagens motion: Body pump i förmiddags. Och så lite promenader då. Gick t heidenstams torg.

1 kommentar:

Anonym sa...

nej den är fin, men somsagt behövs den?
Alltså den där man ju mer användas som en bur.. friis e ju mer som bara bärväska. den där kan ju vara bra vid resor o så...