onsdag, maj 16, 2007

God morgon bajskorvar!

Jag börjar dagen med lite bajshumor a lá Elvira (Mannes kollegas dotter). Jag sitter vid frukostbordet och är ganska mätt. Idag ska vi till skolan. Och jag känner press att lära eftersom tydligen bara en väldigt liten andel av eleverna brukar få godkänt på den här uppgiften första gången...
Igår var jag på fest! Ja, det är knappt att man kan tro det, men det är helt sant. En tisdag, så galet! Jag o Anna tog bussen ut till Ulleråker till Tinas fräscha lägenhet. Läkarfest. Pizza. Kladdkaka. Chips. Ostbågar. Det var trevligt. Men när de andra skulle ut till snerikes gick jag hem och läste en vetenskaplig artikel.
Tina blev dessutom mkt glad över det faktum att jag skaffat hjälm...det måste ju bara nämnas.
Ikväll kommer Åsa hit. Troligtvis ska jag slita med hennes hår, men belönas genom senare massage. Imorgon kommer Manne. Gud vad jag får besök:-) Skoj.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, du e så rolig med cykelhjälmen!
Och så jävla duktig som gick hem och läste viktiga saker när dom andra partade loss!
Duktig flicka!