torsdag, maj 24, 2007

Nego-dagen med sommarvärme

Desmond leker skata och har tagit mina snygga rosa pyjamasbyxor och bäddat ned i sin säng=)

Enligt Manne så kan jag inte göra nåt åt p-boten trots att jag och en del andra hade för sig att de var tvungna att vänta 10min innan de satte lappen. Det är väl bara att hosta upp stålarna (som jag har så gott om:-/) Jag blir så arg på dem. Nitiska jäkla glädjedödare!
Väntar även på ersättning från SJ för två resor. Skulle inte förvåna mig om mina brev (med orginal biljetter) skulle ha råkat komma bort. Då lovar jag att bojkotta SJ.
Desmonds halsband gick sönder igår. Har reklamerat det också nu.
Vad mycket skit, eller hur?
Idag har jag haft ont i huvudet. Fick det igår när vi solade på balkongen och den släppte liksom aldrig riktigt. Innan kunde jag alltid sova bort huvudvärken men det funkar inte så bra längre. var riktigt seg o omotiverad till att skriva projektplan idag...stackars Elenore. Var lika omotiverad till att ha pass, men masade mig dit(man har ju inget val) Och vad händer? Som vanligt blir man som en ny människa och mår hur bra som helst när man promenerar hem från sats. Voila!
Sen kom huvudvärken tillbaka...vilade och gick promenad. Sen var det dags för träning nr2. body pump kvartal. 2h teori och praktik och på vägen hem e man tokpeppad och piggare än man varit på hela dagen. Träning is da shit! (för er som inte redan visste...)






Inga kommentarer: