onsdag, maj 23, 2007

Onsdagens bravader






Dagen har gjort mig trött. Den började med ett body pump pass kl 07:30. Då e man fit for fight!

9:30 möte med Pranee (vår handledare inför C-uppsatsen)

Besök till Kilroy. Konstaterar att det är 1300kr billigare att boka biljett på deras hemsida än på deras kontor. 1300sek= 26000baht=mycket! Alltså kommer vi att boka via hemsidan.

Därefter började det roliga. Jag och Desmond for till Veronica och Smilla. Gick på lååångpromenad ute på landet och i skogen. Kändes som riktig svensk sommar. Det är oslagbart! Vi hade våra kameror med för att föreviga det hela, men mitt batteri tog slut någonstans på vägen. Vi blev vääldigt hungriga av promenaden och när vi var så gott som hemma upptäckte jag att min kamera var borta. Vilket a-hole man kan vara tänkte jag....och så vände vi men orkade bara inte gå hela vägen tillbaka och leta. Slutade dock med att vi hittade kameran precis där vi upptäckte att den var borta. Mystiskt? Orkar inte förklara närmare, e som sagt trött:-)

När vi kom tillbaka stekte vi pannkakor som vi åt med glass och bär, mums! Sedan lökade vi oss på veronicas tak(!) Riktigt skönt...vad gör man inte när lägenheten inte är försedd med balkong?! Dagen avslutades lite surt när jag kom ned till bilen och möttes av en p-bot. De är snabba som fan i den här stan! 8minuter hade de väntat innan de lappade mig.
Får man göra så?
(Bilden längst t vänster föreställer desmond som försöker gömma sig på vägen för att attackera Smilla)

1 kommentar:

Anonym sa...

nej, de ska vänta 10 minuter. du borde ringa och klaga. va otur du har haft med pengar på sistonde.