onsdag, maj 30, 2007

orkeslös

Jag har påbörjat mitt (troligtvis) sista sommarlov idag. Det borde man ju vara glad över, men jag är totalt likgiltig och känner mig allmänt slut. Det kan bero på att det är pissigt väder (iskallt och grått), att det har varit en jobbig termin (läs praktik!), att jag inte har vilat från träningen sen förra måndagen, att jag inte fick sova tillräckligt i natt....ja ni ser. Det kanske inte är så konstigt?
Jag vill bara lägga mig i sängen, sätta på tvn o sooomna. Det ska jag strax försöka göra också. Men jag tror des ska få sig en liten tur först. Skumt att det är så ljust bara.
Har varit i skolan idag. Delvis värdelöst och delvis givande. Sen pratade jag med Manne som var på dåligt humör. Då borde man kanske inte prata med folk? Ska försöka komma ihåg det själv.
Måste klaga också. På Lost. Nästa Lost avsnitt kommer ut om...252 dagar. Det är ju hur lång tid om helst. Det borde inte vara lagligt. Suck. Undrar vad man gör då....

1 kommentar:

Anonym sa...

så du såg det sista avsnittet av lost? vad tror du? det totally threw me of guard. det ska ju vara tre säsonger till...det var ju som om det var sista avsnittet. försöker diskutera det här med någon, men tydligen känner jag ingen som följer det. måste ha en åsikt. =)