fredag, maj 04, 2007

Sicko

Jag är lite sjuk. Låter inte riktigt som mig själv när jag pratar och får hostattacker med jämna mellanrum. Det suger! Skulle haft yoga nu, men Pernilla kör pilates istället. Tack.
Har varit i skolan. Segt. Inte så mkt att tala om. Madde har iaf hittat nån att skriva uppsats med. Bra, men ändå inte så kul. Erika har ångest.
Jag sysselsätter mig med att maila kommande kursledare för att ta reda på allt vi behöver veta och göra innan vi åker till Thailand. Vill ju kunna boka biljett så snart som möjligt. Då blir det mer definitift. Då kan man börja räkna dagarna:-)
Imorgon ska jag till Stockholm (igen) och sitta hårmodell. Det är verkligen på tiden att jag gör nåt åt mitt nu ganska långa hår. Hoppas det blir bra,men jag litar på dem. Kommer före och efter bild sen;-)

Inga kommentarer: