måndag, juni 11, 2007

Hungrig på Vallby.

Ja, för vi har ju inget kök. För att äta frukost fick jag gå ut i garaget och hämta grejer ur kylskåpet och sen rota upp en kniv bland alla flyttlådor för att kunna bre mackan. Lunch intogs på stan med Åsa. Middagen bestod av: en omogen banan, 3-4 riskakor, en persika och lite yoghurt direkt ur förpackningen. Vilket kalas!
Som tur är ska jag bara stanna till på onsdag, då åker jag och Henke till Manne i göteborg och när jag kommer tillbaka skall huset vara i betydligt bättre skick. Bara att hålla tummarna...
Imorgon ska jag börja dagen med 1 h massage hos Vivvi. So nice. Sen ska jag träffa Martina, Åsa och Christine om allt går enligt planerna. Å gå på Åsas step pass.
Tudilouuuu!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, din stackare. jaa visst min rumpa kan den :D