onsdag, juni 13, 2007

Varning för nelly

Hej.
Idag har jag varit hemifrån från kvart i 10 på morgonen till typ elva på kvällen. Puh.
Jag började dagen med massage. Hade spänningar i rumpa och nacke.
Lunchade med Martina och Flugan. Snackade och lånade ut Desmond till lillebror som körde hundtricket på stan (dock inget napp vad jag vet). Gick på stan och köpte skor på din sko (icke sommarskor) 240:-. Mötte upp med Christine och handlade lite på Ica som vi gick hem till henne och åt (ciabatta, basilika, tomat, prosciotto, olivolja, melon och mozarella). Pratade massor....cyklade till mamma o pappa på Pettersberg och fick skjuts hem:-)
Gav pappa tränings T-shirten som jag köpte till honom för lääänge sen. Han blev glad:-)
Nu har jag rivit mitt hår på Nelly.se De har rea. Medlemsrea. Och trots att det var billigt ville jag handla för flera tusen. Det gick inte ihop med min ekonomi. Jag fick deletea en del ur min varukorg. Som tur var hade jag mitt presentkort från pappa kvar. Och studentrabatt. Så jag fick ändå mycket för en hyfsad summa. Längtar tills paketet kommer! Men måste dock fortfarande hitta en klänning till bröllopet. Men det finns ju ganska mkt klänningar ute i butikerna...farligt att befinna sig på stan bara.
Nu måste jag verkligen lägga mig. Klockan är aaallldeles för mkt. Måste upp o packa imorgon för sen ska vi åka till Göteborg. Så måste jag duscha. Me so dirty. Puss...

2 kommentarer:

Anonym sa...

vem ska gifta sig?

Anonym sa...

aha du e så rolig maria.. hahaha
saknar dig redan i uppsala :(