lördag, juni 16, 2007

Lördag.

Nu har Henke åkt. Vi har spenderat dagarna på stan här i Götet. Henke har shoppat, skjorta, skor, T-shirts, kniv (present) och shorts. Jag har shoppat ett par solglasögon (inte dyra) och ett månadskort på spårvagnen. Det är duktigt av mig tycker jag. Fast lite pengar har ju gått till mat. Igår åt vi på supersushi. Stora, men lite slarviga bitar. Jag tog bara 7 stycken men orkade fan inte äta upp! *panik* Men inget slår Yukikos (Uppsala).
Igår skulle jag gå på Bodybalance men det blev yoga istället. Alltså är de i behov av vikarier:-) Kände dock yoga tjejen sen en utbildning, men hon kopplade först inte vem jag var. Kronan ramlade ner innan jag hann försvinna iaf:-) Har även pratat med Feelgood(Västerås) och erbjudit mina tjänster. De erbjöd mig att träna där så jag är nöjd.
Igår kväll träffade vi Christian Stenqvist och snackade skit. Det var lääängesen.
Nu är det iaf helg och Mannen är ledig. Ikväll ska vi på fest hos en kollega till honom. Ska bli nice. Annars vet jag inte vad planen är. Vi har nog ingen. Fast jag vill ju träna såklart...Här finns så många sats och så många klasser att välja på att man blir alldeles snurrig. Tur att jag inte bor i Stockholm;-)

Inga kommentarer: