torsdag, juni 14, 2007

Trolleri.

Nu har vi lyckats trolla bort alla mina kläder o grejer som jag hade med mig hit. Helt fantastiskt med tanke på att det ändå är i en etta vi befinner oss (ganska stor, men ändå-förvaringen är ju lite bergränsad). Manne fick (ofrivilligt) också lite mer färg med tanke på att jag ställde in några böcker mm i hans bokhylla. Ojojoj, det var nog lite otäckt för honom;-)
Nu sitter Manne, Henke och Kurol här och spelar gitarr.
Idag har jag blivit av med min sats-göteborg-oskuld. Åkte in på lunchpasset men fick stressa för Manne blandade ihop de olika anläggningarna. Det gick bra dock. Tränade bodypump för en kille. Deltagarna var ganska tysta och jag kunde programmet bättre än snubben. Men det var helt Ok. Skönt. Jag har ju haft TRE vilodagar (haha).
Hängt på stan sen. Begränsade mina inköp till ett par solbrillor från Topman. Bra.
Mitt dilemma just nu är huruvida jag ska punga ut 385:- för en månadskort på spårvagnen eller förlita mig på 100-kort de resterande typ 18 dagarna jag är här. Vad är bäst?

2 kommentarer:

Anonym sa...

hm svårt det där maria. ingen aning faktist. men kul iaf att du kunde passet bättre än snubben :P

Hanna sa...

Ska du vara i Gbg så länge? Spännande, några roliga planer? Jag ska vara i Götet i 5 dagar till. Sen Västerås i kanske 5-6 dagar. Sen är jag tillbaka igen...